موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

امور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان

موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

امور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان

موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

موضوع و زمینه ی فعالیت موسسه ور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان. شما هم می تونید به رفع نیاز و توانمند سازی بخش کوچکی از جامعه مان سهیم باشید. اعمالِ نیک، هرچند کوچک، در پهنه ی کائنات گم نخواهد شد. اگر هم گپ و صحبتی داشتید می تونید با این شماره تماس بگیرید. ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳
نکته قابل توجه خیّرین گرامی اینکه اولویت اولیه ی مصرف وجوه اهدایی شما، در محله شهیدیه شهرستان میبد می باشد و مصرف احتمالی وجوه حاصله از خیّرین در محلات دیگر، منوط به اجازه و تصویب هیئت مدیره می باشد. سعیکم مقبول

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ

خدا کند کار به جای (ناخش) نکشد...!

موسسه خیریه اباصالح(عج) در سال 1388 برای سامان دهی امور خیریه و جمع آوری و متمرکز کردن کمک های مردمی آغاز به کار کرد شروع آن ازشهیدیه یا همان شورک خودمان بود. اوایل خیلی سر و صدا کرد و یک خانواده شهید هم مقدار قابل توجهی زمین داد که موسسه و خیریه و درمانگاه و ...بالاخره هرچی کار خیر تو دنیا هست ما تو محل انجام بدیم....تا اینجا مشکلی نیست.

   ظاهر قضیه این بود اون وقت ها این زمین 70 میلیون تومان قیمت گذاری شد و بچه های موسسه خیریه منتظر بودند 30 میلیون تومن دیگه هم از طرف خانواده خیر داده بشه و جمعا 100 تومن و کار را شروع کنند.

   از آونجا که این جماعت (یعنی بر و بچه های خیریه) خیلی نظر بلند بودن می خواستندساختمانی بسازند که حد اقل تا 50 سال آینده خلق الله خیالشان راحت باشد و این کار و ده ها ,عامل دیگر سبب شد تا کار نقشه جامع در 5 طبقه پس از 2-3 سال آماده شود . البته تا اینجا هم مشکلی نیست.

    ای برادر ...کار رسید به اونجا که فقط زیر ساخت این مجموعه چیزی حدود 150 میلیون تومان میلگرد و سیمان و.... میخواست و این موسسه مشکلات خاص خودش را دارد که گفتنی نیست یعنی نوشتنی نیست !!

حالا منتظریم یک پول حلال از یک شیر پاک خورده ای برسد و ما هم علاو بر آستین ها، پاچه را هم بالا بزنیم و ....یا علی .

    ناگفته نماند صاحبان اصلی زمین تا حدی از طول کشیدن این قضیه اوقاتشان تلخ است و بوی این می آید که زمین را موسسه خیریه پس بگیرند که نه برای ما خوب است و نه برای آنها ...دعا کنید به خیر بگذرد.انشاءالله تعالی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
A.D.SH

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی