موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

امور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان

موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

امور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان

موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

موضوع و زمینه ی فعالیت موسسه ور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان. شما هم می تونید به رفع نیاز و توانمند سازی بخش کوچکی از جامعه مان سهیم باشید. اعمالِ نیک، هرچند کوچک، در پهنه ی کائنات گم نخواهد شد. اگر هم گپ و صحبتی داشتید می تونید با این شماره تماس بگیرید. ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳
نکته قابل توجه خیّرین گرامی اینکه اولویت اولیه ی مصرف وجوه اهدایی شما، در محله شهیدیه شهرستان میبد می باشد و مصرف احتمالی وجوه حاصله از خیّرین در محلات دیگر، منوط به اجازه و تصویب هیئت مدیره می باشد. سعیکم مقبول

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ق.ظ

سامانه ارسال پیامک موسسه خیریه هم فعال شد!

موسسه خیریه اباصالح (عج) هر چند وقت یک بار لازم داشت تعداد زیادی پیامک در مناسبت های مختلف ارسال کنه و از اونجایی که فید بک یا به عبارت ساده تر بازخورد نظرات مخاطبین رو نمیتونست راحت دریافت کنه ،تصمیم گرفتیم یک پنل اختصاصی بخریم که الحمدلله خریدیم.شما هم میتونید نظرات و پیشنهادات و انتقادات وهر چیز دیگر را برای بچه های موسسه خیریه برای خدمت بهتر به مردم خوب و نیازمندان واقعی ارسال کنید.

شماره پیامک موسسه خیریه اباصالح (عج) هم اینه :

30004657743331
منتظر پیام های خوبتان هستیم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
A.D.SH

نظرات  (۹۳)

سلام باعرض خسته نباشیدخدمت شماعزیزان من رضارضایی ۳۷ساله مستاجرودارای دوفررزندوپدرم مریض ومادرم فلج میباشددراستان تهران شهرستان بهارستلن دریک خانه ماهانه ۶میلینون اجاره میدهم لذاخواهشمندم کمکم کنیدیه

خونه وامی کمکم کنیدبخرم راحت بشم ممنونمپدرومادرم بامن هستندوجایی ندارند۰۹۳۶۳۷۴۴۷۸۹

سلام باعرض خسته نباشیدخدمت شماعزیزان من رضارضایی ۳۷ساله مستاجرودارای دوفررزندوپدرم مریض ومادرم فلج میباشددراستان تهران شهرستان بهارستلن دریک خانه ماهانه ۶میلینون اجاره میدهم لذاخواهشمندم کمکم کنیدیه خونه وامی کمکم کنیدبخرم راحت بشم ممنونمپدرومادرم بامن هستندوجایی ندارند

۲۷ فروردين ۰۳ ، ۱۹:۵۳ محمدرضاعزتی

سلام بنده خداگوه است مستاجر و بیکارم باوصف اینکه دوفرزند پسر دارم

حال از شما خیرین محترم که بفکر نیازمندان آبرومند هستید به داد بنده برسید و کمک نقدی بحساب بنده واریز نمایید که شرمنده زن و فرزند هستم

شماره حساب:

۵۸۵۹۸۳۱۱۶۱۱۲۱۲۹۷  محمدرضاعزتی

 

دعاگوی همه شما خوبان هستم

سلام افرادی نیازمند بازنشته هستن که واقعا در فقر زندگی می‌کن بی جا مکان هستن که حتما باید دارای بیمه باشن فقط به من پیام بدن وام با اقساط بلند مدت و کمترین سود بگیرن فرق نمیکنه برای کدام شهر هستید فقط پیام بدین تماس میگیرم 09999897754 

باعرض سلام من یه مادرهستم که به علت نداشتن خانه وهزینه پول جلو وکرایه خانه من وبچهایم وخانواده شوهرم درگوشه کنارپارک زندگی می کردیم وشهرداری مارادریک خانه تخریبی که غیرقابل سکونت بود گذاشت وشوهرم نمی توانست کار کند چون کمرش ازموقعی که تصادف کرده بود ناقص شده بود وما وبچهایم ضایعات جمع می کردیم دراثرحادثه اتش سوزی درخانه اتیش گرفت ودوتاازبچهایم وشوهرم راازدست دادم ودوباره من ودوتاازبچهایم بی خانمان شدیم وهیچ اورگان دولتی مارا حمایت نکرد من خیلی تلاش کردم ولی کسی کمک نکرد من خودم رفتم تهران ونامه برای کمیته امداد شهرستان ابادان اوردم که دستورداده بودندجناب ریاست محترم ریس جمهوراسلامی که ریس کمیته امداد کمکم کند امابه بهونه چون تنهاهستم وما مسولیت داریم برویدخانه پدرتان زندگی کنید تابتوانم کمک کنم اگربه فکرما بودید زمانی که اوراه گوشه کنارپارکها می خوابیدم کمک می کردید من پدرم پیر وناتوان است ومادرم سرطان  سینه وخیم دارد وبچهایم رانمی خواهند من به خاطربچهایم دارم عذاب می کشم ونمیتوانم اجازه بدهم کسی بچهایم رااذیت کند من تواین دنیای بی رحم ومروت غیرازبچهایم هیچ کسی ندارم حاظرم به خاطردوتابچهایم جونم فداکنم الان روزعیدمن نتوانستم برای بچهایم حتی یک جفت جوراب بخرم خواهش می کنم کمک کنید تابتوانم دل بچهایم شادکنم باکمال تشکراین هم شماره حساب خودم 6037697554403631

 با عرض سلام و خسته نباشید به شما خیرین عزیز من از لحاظ مالی بدجوری در فقر شدید زندگی میکنیم نه کار داریم نه پولی نه خانه من سه تا بچه سوءتغذیه داریم لطفا حمایت کنید تو رو خدا بچه ها گناه دارن اینم شمارم۶۲۷۷۶۰۱۳۰۰۰۱۲۲۳۲

سرطان دارم پول دکتر دارو ندارم تمنا میکنم کمکم کنید 5859831188311244مهدی استادی

سلام به کمک مالی نیاز دارم برای اجاره کردن خونه  هیچی هم ندارم خودم هستم زن و دوتا بچه صاحب خونه دوماه وقت داده که بلند بشم 

۰۹ بهمن ۰۲ ، ۱۳:۴۸ مجتبی خسروی علی بابالو

سلام مجتبی خسروی علی بابالو سن35هستم عضو بهزیستی استان تهران شهریار هستم نیاز به کمک مالی دارم نه کار دارم نه سرمایه دارم ممنون میشم کمکم کنید.

۰۲ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۵۰ جواددرویشی

سلام به پول نیاز دارم خیلی حتی وام یا قرضی بخدا خیلی گیرم 09901555315/6037998192916731

۰۲ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۳۴ جواددرویشی

سلام به پول نیاز دارم خیلی حتی وام یا قرضی بخدا خیلی گیرم 09901555315/6037998192916731

با سلام . بنده اهل زنجان و از روستاهای توابع استان زنجان روستای بوغداکندی می باشم . که بیست روز از ازدواج بنده میگذرد قبل از ازدواج با کلی قرض خانه ای ساختم تا ازدواج کنم و اثاثیه نو عروسی را چیدم که سه رو از زندگی میگذشت که در تاریخ 1402/10/12 صبح ساعت پنج خانه منفجر شد و حقیقتا نمیدانم مشکل کجا بوده چون همه چیز استاندارد و با نظم مرتب کرده بودم و اکنون بدون برق کامل و گاز در خانه ای ویران به سر می برم فق طخدا برایمان رحم کرد که فقط یک اتاق که ما در آنجا بودیم آسیبی به ما نرسید و اکنون از همه خواهشمندم هر کسی می تواند به جایی معرفی کند راهنمایی کند که کمکی حتی قرض هم شده باشد تا بدهی هایم را پرداخت کنم بنده قبل از این که دچار مشکل شوم فقط چند صد میلیون بدهی داشتم و الان همه زندگی از دستم رفته .خواهشمندم اگر جایی را می شناسید معرفی نمایید . با تشکر از شما

09191412538

با سلام . بنده اهل زنجان و از روستاهای توابع استان زنجان می باشم . که بیست روز از ازدواج بنده میگذرد قبل از ازدواج با کلی قرض خانه ای ساختم تا ازدواج کنم و اثاثیه نو عروسی را چیدم که سه رو از زندگی میگذشت که در تاریخ 1402/10/12 صبح ساعت پنج خانه منفجر شد و حقیقتا نمیدانم مشکل کجا بوده چون همه چیز استاندارد و با نظم مرتب کرده بودم و اکنون بدون برق کامل و گاز در خانه ای ویران به سر می برم فق طخدا برایمان رحم کرد که فقط یک اتاق که ما در آنجا بودیم آسیبی به ما نرسید و اکنون از همه خواهشمندم هر کسی می تواند به جایی معرفی کند راهنمایی کند که کمکی حتی قرض هم شده باشد تا بدهی هایم را پرداخت کنم بنده قبل از این که دچار مشکل شوم فقط چند صد میلیون بدهی داشتم و الان همه زندگی از دستم رفته .خواهشمندم اگر جایی را می شناسید معرفی نمایید . با تشکر از شما

۱۶ دی ۰۲ ، ۰۰:۳۲ قاسم خمری

س من یک پسر هیفده ساله دارم انحراف چشم داره تحت نظر بهزیستی هست ولی کمکی نمی کنن برای عمل نیاز به پول دارم برای عملش پدرش هم کارگر ساده هست برای عمل نیاز به کمک دارم خواهش میکنم کمک کنین مستاجر هم هستم 

۱۶ دی ۰۲ ، ۰۰:۲۴ قاسم خمری

س من یک پسر هیفده ساله دارم انحراف چشم داره تحت نظر بهزیستی هست ولی کمکی نمی کنن برای عمل نیاز به پول دارم برای عملش پدرش هم کارگر ساده هست برای عمل نیاز به کمک دارم خواهش میکنم کمک کنین 

با سلام . بنده اهل زنجان و از روستاهای توابع استان زنجان روستای بوغداکندی می باشم . که بیست روز از ازدواج بنده میگذرد قبل از ازدواج با کلی قرض خانه ای ساختم تا ازدواج کنم و اثاثیه نو عروسی را چیدم که سه رو از زندگی میگذشت که در تاریخ 1402/10/12 صبح ساعت پنج خانه منفجر شد و حقیقتا نمیدانم مشکل کجا بوده چون همه چیز استاندارد و با نظم مرتب کرده بودم و اکنون بدون برق کامل و گاز در خانه ای ویران به سر می برم فق طخدا برایمان رحم کرد که فقط یک اتاق که ما در آنجا بودیم آسیبی به ما نرسید و اکنون از همه خواهشمندم هر کسی می تواند به جایی معرفی کند راهنمایی کند که کمکی حتی قرض هم شده باشد تا بدهی هایم را پرداخت کنم بنده قبل از این که دچار مشکل شوم فقط چند صد میلیون بدهی داشتم و الان همه زندگی از دستم رفته .خواهشمندم اگر جایی را می شناسید معرفی نمایید . با تشکر از شما

09191412538

با سلام . بنده اهل زنجان و از روستاهای توابع استان زنجان می باشم . که بیست روز از ازدواج بنده میگذرد قبل از ازدواج با کلی قرض خانه ای ساختم تا ازدواج کنم و اثاثیه نو عروسی را چیدم که سه رو از زندگی میگذشت که در تاریخ 1402/10/12 صبح ساعت پنج خانه منفجر شد و حقیقتا نمیدانم مشکل کجا بوده چون همه چیز استاندارد و با نظم مرتب کرده بودم و اکنون بدون برق کامل و گاز در خانه ای ویران به سر می برم فق طخدا برایمان رحم کرد که فقط یک اتاق که ما در آنجا بودیم آسیبی به ما نرسید و اکنون از همه خواهشمندم هر کسی می تواند به جایی معرفی کند راهنمایی کند که کمکی حتی قرض هم شده باشد تا بدهی هایم را پرداخت کنم بنده قبل از این که دچار مشکل شوم فقط چند صد میلیون بدهی داشتم و الان همه زندگی از دستم رفته .خواهشمندم اگر جایی را می شناسید معرفی نمایید . با تشکر از شما

 

سلام وقت بخیر نیازمند فوری مالی دارم به خدا قسم احتیاج دارم لطفا کمک کنید  با سود ... بهتون برمیگردونم حتما تظمین هم میدم بهتون

۱۸ آذر ۰۲ ، ۲۲:۲۱ پرویز خانزاده

سلام وقت بخیر...من یه پسر 27ساله هستم پدر مادرم فوت کردن خودم با دوتا خواهر با یه داداش دارم خونه هم ندارم کارگری میکنم روز مزد 350میگیرم روزی اینم بجای نمیرسه ازتون خواهشی دارم هر کی خواست به یه بچه یتیم کمک کنه یا دل یه بچه یتیم شاد کنه به این حساب واریز کنین هر چقدر که تونستی ممنونم این شماره حساب خودمه 6037991794789945 پرویز خانزاده اینم شماره تماس

09352449820 از خدا هر چی خواستین بهتون بده همیشه سر بلد باشین ایشالله 

۰۵ آذر ۰۲ ، ۱۰:۳۷ خالددهانی

سلام‌خسته‌نباشی‌پونصدمیلیون‌کمک‌میخوادمیخوام‌یه‌مغازه‌سوپرمارکت‌بازبکنم‌خرج‌خانواده‌امودربیارم‌واقعاموندم‌دو‌تادستام‌شکستن‌ناکارن‌ازکارافتادن‌نمیتونم‌خرج‌ومهارج‌خانواده‌‌دربیارم‌سرپرست‌خونه‌ی‌خودم‌خستم‌مامانم‌ودوتاداداشام‌کوچک‌دارم‌خودم‌دوتابچه‌دارم‌زندگی‌کردنم‌واقعاسخت‌است‌برم‌دزدی‌بکنم‌‌میگیرنم‌توزندان‌میدازنم‌عاجزانه‌خواهش‌میکنم‌ازشمادوستان‌خیرین‌وعاجزانه‌حواهش‌میکنم‌کمکم‌بکنید 6277601351109113

6277601362955146

 

۲۲ مهر ۰۲ ، ۱۰:۳۱ بیکس فقیر

سلام لطفا بهم کمک کنید ازتون خواهش میکنم خیلی ب پول نیاز دارم

۱۸ مهر ۰۲ ، ۲۲:۲۱ حسین محمدی مجد

بسم تعالی 

باعرض سلام واحترام فراوان 

بنده به مدت دو سال است که از همسرم جدازندگی میکنم ودراین مدت سرپرستی و مراقبت از۲ فرزند ۵و۱۳ ساله خودراعهده دارمیباشم بنده درحال حاضر در یک شرکت خصوصی مشغول به کار هستم که چندماهی است حقوقمان رابه تعویق انداخته واین موضوع باعث شده نتوانم اجاره خانه رابه موقع پرداخت کنم ازاین رو صاحبخانه ازتمدیدقرارداداجاره مسکن خوداری می‌کند متاسفانه مشکلات مالی نیز این اجازه رابه بنده حقیرنمیدهد که بتوانم پولی جهت اجاره منزل فراهم آورم وفکرنداشتن سرپناه دراین فصل ازسال بنده وفرزندان عزیزم راآزرده خاطر ساخته است وفرزندانم دراین سن بجای اینکه فکردرس وبازیهای کودکانه شان باشنددچارافسردگی واسترس شده اندکه فصل سرماراچگونه قراراست سپری کنند .

این وضعیت هرروزشرمندگی من راجلوی بچه هایم بیشترمیکند میکند،بنده تمام تلاشم راانجام میدهم که فرزندانم درآرامش باشنداما وضعیت به گونه ای پیش می رود که دستم ازهمه جاکوتاه گردیده است و تنها امیدم به خداوعنایت  شما می باشد که لطف فرموده وترتیبی اتخاذنمایید که مساعدت‌های شماشامل حال بنده وفرزندانم گردد، دستگیری ومساعدت شما شامل حال من و فرزندانم گردد،دستگیری شما از بنده دراین برهه امیدرادردل فرزندانم زنده کرده وبی شک تاعمرباقیست دعاگوی شماخواهیم بود. 

 

پیشاپیش از مساعدت‌های شماکمال تشکر رادارم. 

 

باتشکر 

5859831044096492

بنام حسین محمدی مجد 

 

09148815116

۲۸ شهریور ۰۲ ، ۰۱:۱۹ ابراهیم سارانی

سلام بنده ۴۰سال دارم ۴سال بیکارم شغلم کارگری وکشاورزی هست ۲۰ساله زابل خشکسالی هست کارنیست من نه خونه دارم نه ماشین نه پول بانکی بنیادمسکن ثبت نام کرده برای وام مسکن الان پس ازیک سال وام آمدبنیاد میگه که بایدفنداسیون بتنش رابریزی پولت آزادبشه من پول که امسال دخترم کلاس اولی هست کفش ولباس نگرفتم چجوری بتن فنداسیون بریزم شمارابخداکسی میتونه چه پولی چه وسیله مثل میلگرد شن و ماسه اندازه فنداسیون به من کمک کنیداول تحقیق بعدکارمو انجام بدین ۰۹۰۱۲۶۳۶۸۷۸?6037.9982.0985.0634

سلام . به کمک مالی شدید نیاز دارم .در حد توانتون بهم کمک کنید . به خدا قسم خیلی گرفتارم در حد توانتون بهم کمک کنید . 

شماره کارت 
6037998136407490

۲۳ مرداد ۰۲ ، ۰۵:۵۴ علی ناظمی بابادی

با سلام و درود فراوان خدمت عوامل زحمت کش 
بنده علی ناظمی بابادی ۲۷ ساله ..از سن ۶ سالگی پدر خود را از دست دادم و بعد از سن ۱۵ سالگی بعد از ترک تحصیل و کم کردن فشار زیاد روی خانواده ۸ نفری به کار کردن در شهر های مختلف مشغول شدم ..ما چون تحت پوشش کمیته امداد بودیم و دیگر مادرم که پیر شد بیمه به او تعلق گرفت و ما از تحت پوشش رد شدیم ..بنده چون از ناحیه دو تا پا مسدوم و هد دو پا میل و پلاتین داخل آن ها موجود هست .از کار سخت کارگری در عسلویه و بندر و شهر های دیگر به شغل آشپزی مشغول شدم ..و از آنجا که چندین سال هست که تنها زندگی میکنم و نه کسی کمکم می‌کند و نه پشت وانه ای دارم ..در زندگی هزاران بار با مشکل و سختی رو به رو شدم و با توکل بر خدا پشت سر گذاشتم ..از اینجا که دیگر ۲۷ سال ست دارم و از ۱۵ سالگی شروع به کار کردم و دیگر به خاطر مشکل ریه و پا هایم نمیتوانم زیاد کار سخت کنم ..و از آنجا که هنر آشپزی را به صورت حرفه ای یاد گرفتم و پشتوانه ای برای کمک به من وجود ندارد دست یاری و کمک به سوی شما دراز کرده ام امید است با عنایت به پروردگار مهربان کمک به بنده موجب ثواب و یاری رساندن به فردی سخت کوش و هدف دار باشد ..بنده در زندگی خیلی زجر و تنهایی و بی کسی کشیدم فردی که چندین سال دور از خانواده و در شهر های مختلف برای لقمه ای نان حلال با پاهای مجروح سخت کوشش کردم ولی چون شرایط زندگی سخت و پشتوانه ای ندارم ..همه میگن تو که این هنر و دست پنجه آشپزی را داری چرا برای خودت کار کاسبی راه نمی اندازی ولی دریغ از کسی که از دل یه پسر یتیم و بی پشتوانه خبر ندارد امید است نامه بنده به دستتان برسد با عنایت به پروردگاری که مرا تنها نمی‌گذارد..ارادتمند شما علی ناظمی

سلام ،دختر ۲۲ ساله دانشجو هستم خانوادم خیلی ضعیفن حتی پول اجاره و رهن خونه نداریم پدرم پاش مشکل داره و به سختی کارگری می‌کنه مادرم هم دیسک کمر داره و تو خونه افتاده . درخواست وام برای خرید خونه دارم تو یه کارخونه کار میکنم و قسط هاشم پرداخت میکنم هرجا رفتم برا وام ضامن های آنچنانی میخواد تازه اگه مبلغی برای خونه بده و کارخونه هم وام نمیدع لطفاً وجدانتون رو بیدار کنید و کمکم کنید این هم شماره تماسم هست ۰۹۳۰۹۲۹۳۸۷۳

سلام ،دختر ۲۲ ساله دانشجو هستم خانوادم خیلی ضعیفن حتی پول اجاره و رهن خونه نداریم پدرم پاش مشکل داره و به سختی کارگری می‌کنه مادرم هم دیسک کمر داره و تو خونه افتاده . درخواست وام برای خرید خونه دارم تو یه کارخونه کار میکنم و قسط هاشم پرداخت میکنم هرجا رفتم برا وام ضامن های آنچنانی میخواد تازه اگه مبلغی برای خونه بده و کارخونه هم وام نمیدع لطفاً وجدانتون رو بیدار کنید و کمکم کنید 

با سلام حضور محترم آیت الله رییسی ریس جمهور محبوب ایران         بنده بازنشسته تامینی اجتماعی حداقل بگیر هستم دارای ۶۲سال سن و مستاجر هستم حقوق من کفاف مخارج زندگی من رو نمی‌ده متاسفانه چندی است که بیمار هستم از ناحیه غدد لنفاوی که بعد از کلی اسکن و نمونه برداری اکنون پزشک معالجم پت اسکن برام نوشته که در همدان نیست در تهران بیمارستان مسیح دانشوری است که هزینه آن حدود ۱۶ ملیون می‌باشد لذا به جد شما قسم بنده ندارم پرداخت کنم شماره تلفن بنده ۰۹۱۸۹۱۰۹۲۴۱ می‌باشد لذا از آن مقام معظم خواهشمندم در صورت امکان به بنده مساعدت فرمایید ممنون از لطف جنابعالی 

۲۲ تیر ۰۲ ، ۰۳:۲۴ محسن پرغم

با سلام من ی پسر فلج ۳۴ ساله که هیچجا کار بهم نمیدن هم زن دارم هم دختر که تو تصادف از ناحیه پا له شدم و فقط پولم غم و اندوه (هرشب که میخابم میگم ی روز ی بنده خدا پیدا میشه و بهم میگه چقد شبیهه پسرمی من مدت کمی زندم و دچار سرطان و وارث ندارم پسرمم از دست دادم دنبال ی ادم مثه تو که یعنی من بودم که خونه ماشین داراییمو بدم ولی جاش تا زمان زنده بودن با اعضای خانوادت کنارم باشی منم تا میگه میگم نوکریتو میکنم و چشم و اونم بگه بریم محضر بانک و... تمام داراییمو به نامت) بخدا هرشب با این فکر منی فلج که از غم شدم پیر فکرمه یعنی این ارزو براورده میشه و همچین ادم خیری  البته من که سودی ندارم کاش اول بقیه فقر در بیان بعد من ممنونم ازتون:((یا رب نظر تو برنگردد

09380024664

6037997547778770

پول نیاز دارم ممنون میشم کمک کنید۶۱۰۴۳۳۸۹۲۷۴۳۹۱۱۳

۱۲ تیر ۰۲ ، ۱۶:۱۵ مرتضی خداشناس ماکلوانی

سلام من یک زندانی هستم که بخاطر مواد که ماله کسه دیگه بود وگردن من افتاد وبه ۹ سال حبس محکوم شدم همسرم باردار میباشد و۳ فرزند دیگر نیز دارم که یکی از آنها معلول ۹۸ درصدیست سریدار یک مجتمع هستیم کارفرما خانواده ام را درفشار کاری شدید قرا میدهد وحقوقی ناچیز پرداخت میکند بخاطر نداشتن پول پیش ناچار به زندگی در آنجا میباشند نیاز به کمک دارم فقط بخاطر خانواده ام

۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۰۳ مهین اژدری

سلام ما یه خانواده 4 نفری هستم همسرم 4 سال پیش خونریزی مغزی کرده خدا رو شکر زمین گیر نشده ولی نیمه جون شده کلا 30 میلیون پول پیش داریم سه میلیون اجاره میدادیم الان صاحبخونه گفتن باید پنج و نیم اجاره بدید از کجا بیاریم تورو خدا کمکمون کنید درمونده ایم اول خدا بعد شما 

سلام کنکوری هستم وضعیت مالیمون اصلن خوب نیست پدرم نابیناس . و نیازمند ۵۵۰تومن واسه شهریه مدرسم هستم .لطفا کمکم کنید . تا شهریه‌رو پرداخت نکنم کارت ورود به جلسه بهم نمیدن خواهشمندم کمکم کنید فورییییه شمارت کارت 6037701532169056 کیانی

سلام وقت بخیر
از آنجایی که بنده دارم ازدواج میکنم و خانواده همسرم قادر به تامین جهیزیه نبودن خدا شاهده مجبور شدم وسایلای خونه رو خودم بخرم اما حدودا ۱۷ میلیون کم آوردم از شما خواهش میکنم در صورت امکان و هر چقدر که باشه کمک مالی ام بفرمایید
خدا شاهده که عین حقیقت رو گفتم،با تشکر  و ارادتمند شما 7
ش کارتم:6037997294501169

عرض سلام وخدا قوت خدمت شما بزرگواران من خانمی سی ساله هستم که شوهرم متاسفانه فوت شد دوتا دختر ده سال وپنج ساله دارم مستاجرم و شغلی ندارم دختر کوچیکم بیماری کلیوی داره متاسفانه هزینه های درمانش خیلی زیاده به حدی که چندین ماه نتونستم کرایه خونه رو پرداخت کنم واسه همین پول ودیعه خونه ای که داشتم رو کرایه های پرداخت نشده برداشت شد الان هم صاحب خونه میگه باید خونمو خالی کنی من هیچ پولی واسه اجاره خونه ندارم واسه وام اقدام کردم اما ضامن کارمند میخوان توی شهر محرمی مثل زابل هیچ کسی نیست که محض رضای خدا به خاطر بچها م کمکم کنه خواهش میکنم کمکم کنید تا اواره خیابون نشم خیلی ممنون 6037701607508196عاطفه فراهی،، 09036323039

کمک مالی نیاز دارم

سلام وقت شما بخیر بخدا خیلی نیاز به کمک مالی خودم هستم با مادرم خواهر هام بخدا قسم نه خونه ای داریم برای زندگی نه جایی داریم مانده به هر دری میزنم بسته است بخدا اگر میشه کمکم کنید پیش مادرم خواهرهام شرمنده نشم ممنون میشم بخدا 

09305708126

سلام وقت شما بخیر بخدا خیلی نیاز به کمک مالی خودم هستم با مادر خواهر هام بخدا قسم نه خونه ای داریم برای زندگی نه جایی داریم مانده به هر دری میزنم بسته است بخدا اگر میشه کمکم کنید پیش مادرم خواهرهام شرمنده نشم ممنون میشم بخدا 

09305708126

سلام  از شما خیرین خواهش میکنم که‌ چند سال هستن هرچه کار میکنم سقف خانه ام بزنم توان ندارم از همه خیرین خواهش مکنم کمکم کند 

۲۳ فروردين ۰۲ ، ۰۰:۴۸ گمنام مددجوی کمیته امداد

باسلام وعرض خسته نباشید به کلیه انسانهای شریف وآبرومندوتوانا 

))ازعلی آموزاخلاص عمل))((بروای گدای مسگین ورخانه علی زن ))

))که نگین پادشاهی دهدت کرم خدارا))انسانیت راازکه آموختید شما انسانهای بیداروباوجدانی پاک وروشن 

که ذره ای ازآن راخداوند دردل شیطان صفتان قرارنداده ونخواهدداد الاهی هیچ بنده ای محتاج نگردد همچون اگرروزگاری محتاج شوداسیرزیردست نامردان نگردد روان پاک وروشن شماخیرین عزیز لبریزازشادی ومهربانی وعطوفت باشد احساس میکنم برای تقاضااز گوشه ای ازمشکلم به شما بامعرفتان احتیاج دارددرای اوضاع تعصف بارجامعه وزندگی که هرشخصی باآن میجنگدتاحداقل بتواندصورت خودش راباسیلی روزگارسرخ نگه دارد اگرمایل هستید من مشکل مالی دارم بخاطرتوماردرداخل سرم وبه دفعات ۲بارسکته مغذی وناتوانی جسمی ازطرف چپ بدنم نمیتوانم تادرست ودرحد اینکه آبرویم نرودشکم زن وبچه خودم راسیرکنم وهیچ سرپناهی ازخودم ندارم خواهش میکنم اگربرای شمامقدورمیباشد برادری رادرحق من تمام کنید ومقداری که آسیبی به نیازمنددیگری نخورددرحدوسعتان کمک مالی کنید یک دنیا ممنونم 

۰۸ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۳۴ معلمی ازپرسنل آمچزش وپرورش منطقه محروم محمدآبادریگان

سلام خدمت خیرین مدرسه ساز ،من معلم هستم اما آرزوداشتم که خیرمدرسه سازی باشم و در استان کرمان شهرستان ریگان مدرسه ابتدایی  شهیدآوینی که سازه ای قدیمی وبدون امکانات هست ،براشون بسازم .ومن به دلیل حقوق کمی که دارم نمی توانم به این آرزویم پوشش  دهم ولی ازخداوندمتعال می خواهم کسی راواسط کند که دراین امرخیر قدم بردارد.آرزویم هست که خودم این توان مالی راداشتم افسوس که نمی توانم .

سلام خدمت شما من یک زن متاهل هستم دوسال درگیر زندان هستم به خاطر مشکل مالی وزندگی شخصیم تحت تاثیر قرار گرفته ازشما عاجزانه برای نجات یک زندگی کمکم کنید 

۲۲ اسفند ۰۱ ، ۲۰:۳۸ فردین شاهملکی

با سلام  فردی هستم ۳۱ ساله  دارای  سه فرزند  بدونه خونه لطفا کمک کنید میتونید بیاید بپرسید 

سلام بنده ۴۰سالمه دوتافرزنددارم خودم هم لیسانسم بیکارم.نیازبه وام خوداشتغال زایی دارم ....بیکارم شدید اجاره نشین ام ومادرم هم بامن زندگی میکند پدرم فوت کرده است.درسختی هستیم افتضاح. تشکر۰۹۱۴۹۹۱۴۲۸۸

من ۵میلیون پول احتیاج دارم اگر ممکنه من قرض می خوام کمک ام نمی خولم 

والاه هرچی کار می کنم اخرسر بازم بدهکارم حداقل بدهیم رو صاف کنم بعدکم کم پس میدم 

۰۹۹۳۱۶۲۵۳۵۷

سلام یه دختر 36ساله ام پدرم 20سال پیش فوت کرده است و مادرم بیماری دیابت و سرطان داره حقوق مستمری که از پدرم مونده کفاف خرج دارو و درمان مادرم میشه هیچ کس رو ندارم پسرها هم بیکارن و دنبال کار نیستن خیلی تنهام و کسی رو ندارم بهم کمک کنه اگه کسی میتونه بهم کمک کنه تا بتونم مستقل بشم و یه کاری برای خودم راه بندازم 09029117465 

۲۱ بهمن ۰۱ ، ۲۳:۴۵ زهرا امام وردی

سلام به هم وطنان عزیزم من تو ی کانسک داغون تو ی نگهبانی زندگی میکنم با بچه و شوهر و خواهر شوهرم  پول نداریم خونه اجاره کنیم  همسرم هم بیکار  هستش از مردم میخوام اگه میشه بهمون ی مقدار کمک کنن واقعا خیلی سختی میکشیم 

5022291317507810 زهرا امام وردی

باسلام واحترام بنده نتاهل وسرپرست خانواده ۴ نفره که دوتا معلول داریم همسرم وپسرم ،پسرم که معلول هس بیمار خاص  هم هستش وبچه دوم هم بینار خاص وبا وصعیت مستاحری وکم درامدی زندگی میکنیم از لطف خدا وخیرین کمک ساخت مطک یا وام خرید مسکن درخواست دارم.

۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۹:۵۰ خالددهانی

سلام خسته نباشیدمن سرپرست ۴خانوارهستم نمیتونم جایی برم کاری بکنم ازکارافتادم دست وپاهام شکستن ازشمادوستان خیرین عاجزانه تقاضای کمک میکنم حداقل بتونم یه شغلی شروع بکنم     مغازه ای سوپرمارکتی بزنم حواهش میکنم کمکم بکنی بخدابدجورموندم ازشام شب موندم               ۶۰۳۷۶۹۷۴۹۴۱۱۶۳۲۷خالددهانی 

۰۲ بهمن ۰۱ ، ۱۵:۲۶ مسلم شریفی

سلام وقت بخیر من نیاز شدید مالی دارم اهل استان فارس هستم بدهکارم خیلی زیاد حتی توسایت انجمن کلیه ایران واسه فروش کلیه ثبت نام کردم ولی هنوز آزمایشم باکسی مچ نشده توراخداکمکم کنید به خیلی از سازمان هاونهادهانامه زدم هیچ جوابی نگرفتم 6037991791097730مسلم شریفی آدرسم خواستین بهتون میدم تحقیق کنید توبدشرایطی هستم شماره طلبکارام خواستین میدم خدمتتون تحقیق کنید چکهام دستشونه 

سلام  خواهش  میکنم  به  اندازه درست  کردن  دکه  سیگارفروشی  کمک ام  کننین  ۳۷  سالمه  بیکارم  ۶۰۳۷۹۹۱۷۹۹۲۳۳۹۷۲

به کمک مالی احتیاج شدید دارم تماس۰۹۲۲۷۸۲۰۰۸۱

۲۴ دی ۰۱ ، ۲۲:۵۶ خالددهانی

سلام عرض ادب دارم ازشمادوستان خیرین تقاضای کمک مالی دارم بچه اموگروگان بردن بخاطر۸۰۰میلیون تومان پدرشون بامن سواریه موتورسیکلت بودیم باهم افتادیم بچه هاش پسرموگروگان بردن بخاطراینکه دیه پدرشومیخواندازمن پسرموبردن ازشماعاجزانه حواهش میکنم بهم کمک بکنی۶۰۳۷۶۹۷۴۹۴۱۱۶۳۲۷

۲۴ دی ۰۱ ، ۲۲:۵۰ خالددهانی

سلام عرض ادب دارم ازشمادوستان خیرین تقاضای کمک مالی دارم بچه اموگروگان بردن بخاطر۸۰۰میلیون تومان پدرشون بامن سواریه موتورسیکلت بودیم باهم افتادیم بچه هاش پسرموگروگان بردن بخاطراینکه دیه پدرشومیخواندازمن پسرموبردن ازشماعاجزانه حواهش میکنم بهم کمک بکنی۶۰۳۷۶۹۷۴۹۴۱۱۶۳۲۷

۱۸ دی ۰۱ ، ۱۹:۱۹ محمد مهدی

سلام خواهشمندم به من کمک کنید من کم شنوایی نیاز به سمعک دارم فقط ۵ میلیون نیاز دارم سمعک بگیرم التماس میکنم کمکم کنید خدا خودش می‌دونه هیچ پولی ندارم کمکم کنید 😭 این هم شماره تماس ام هست 09393487998 اگر میخواهی کمکم کنید زنگ بزنید تا شماره کارتم بدم زود برم سمعک بگیر خواهش میکنم نیاز دارم ممکن هست صدایی هیچ کس را نمی شنوم من ۱۸ ساله فقط نیاز به کمک شما می توانم سمعک بگیرم کمکم کنید تورا قرآن بخاطر ۵ میلیون سمعک نگیرم زبانم بسته میشه پدرم هم نمی تواند هزینه اش را بده  یک کار گر هست  تورا به خدا قسم کمکم کنید 😭 انشالله بتوانم سمعک بگیرم 

۰۷ دی ۰۱ ، ۱۲:۵۶ شهین قادربیگی

سلام من شوهرم مریضه دیابت داره روزی ۳بار انسولین میزنه همش تشنج میکنه توانای کارکردن نداره ۳ماهه اجاره خونه ندادم یه دختر دارم خوردوخوراک وپوشاک نداریم تورو خدا کمکم کنید۰۹۱۸۷۴۳۵۲۴۸

سلام من میخوام قلبمو عمل کنم پول عملم ۳۰ میلیونه ۱۶ میلیون قرض کردم تروخدا کمکم کنید بقیش رو جور کنم ۱۴ میلیون رو لطفا بهم کمک کنید🙏

۶۱۰۴۳۳۷۶۳۲۸۰۹۱۱۵

بنام هادی عطادوست

سلام من میخوام قلبمو عمل کنم پول عملم ۳۰ میلیونه ۱۶ میلیون قرض کردم تروخدا کمکم کنید بقیش رو جور کنم ۱۴ میلیون رو لطفا بهم کمک کنید🙏

سلام ب پسر سرطانی کمک کنید

6037997594423485

داود ملکی

اجرتان با خدا

۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۱:۲۸ محمدصیایی

سلام من بخاطر مشکلات نخاعی ورشکستگی مهره های کمروهمچنین بیماری تشنج همسرم جفتمون ازکارافتاده هستیم با یه یارانه جزئی ۸۰۰تومن تامین اجتماعی که همش قسط و اجاره خانه ودرمان ما نمیشه و بدهی کلان ۱۲میلیونی که بخاطر خریدپلاتین و عمل جراحی گرفتم و نتونستم بدم هرروزطلبکاران مزاحم زن ودخترجوانم میشن بخداروزی هزاربارارزوی مرگم میکنم به نان خشک ونیم کیلوتخم مرغ ندارم بگیرم هیچ درآمدی دیگرنداریم گوشه خانه افتادیم بچه‌ها یم افسردگی گرفتن از بس صحنه ها وحشتناک تشنج مادرشان جلوی چشمانشان میبینند دخترم خودکشی کرده ووضع روحی خوبی ندارد ازطرفی پول طلبکاران و اجاره عقب افتاده همش از بانک زنگ میزنند بخدا چندماهه هیچ درخانه نداریم. بخاطر نداشتن هزینه های تحصیل بچه‌ها یم ترک تحصیل کردن ویکی پیدا نمیشه بداد مان برسد من ازشما تقاضای عاجزانه دارم کمکمان کنید انبوهی از مشکلات که هرلحظه بیشتر میشود چشمان گریان بچه های زجرکشیده و گرسنه موشادکنیدوازدرسشان نمانند به گوش مسولین برسانید و خیرین برسانید کد ملی من هست میتونین از کمیته امداد استعلام بگیرین مدارک کاملی هست ولی بخاطر همین یارانه جزئی ۸۰۰تومن تامین اجتماعی .میگن قانون شده که از جای دیگه مستمری بگیرن کمیته قطع بشه و باوجودمشکلات خاص خانواده من که جفتمون ازکارافتاده هستیم چکار کنیم شماره ملی ۵۲۳۹۷۷۲۳۲۰ .ش کارت کمک مالی فوری کنید بخدا چندماهه هیچ درخانه نداریم ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۲۲۵۳۱۱۴محمدصادق صیایی  .ش تلفن ۰۹۳۳۷۶۹۳۷۹۱

۰۵ آبان ۰۱ ، ۰۰:۰۰ فاطمه خیاط .

با سلام من خیلی بدبختم که به این دنیا آمدم زندگیم سخته دارم هرروزازخدا می خوام اگه نباشم اگر خواستین هر مبلغی رو به من بدین حتی ۱۰۰هزارتومان ممنون شما میشم من خیلی وزم خرابه هیچ ندارم که ارزش داشته باشه حالا اگر کسی خواست بریزه از طرف خدا براش طلب می کنم که بیش تر بهش بده......ممنونم

۵۸۵۹۸۳۱۱۰۵۷۵۱۳۹۹ فاطمه خیاط

۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۳:۴۵ رسول اکبری نیا

باعرض سلام خدمت رئیس جمهور، بنده 40سال دارم یکبار از همسرم جدا شدم و حضانت فرزند پسرم رو بعهده گرفتم، با همسر سابق با کسی ک از قبل خواستگارش بود ازدواج کرد و تمام دارایی من رو بالا کشید خدا خودش شاهده ک من موندم و یه بچه پسر۳ساله و بدون یه قرون پول و فقط لباسی ک تنم بود انقد بچه شستم تا یه بنده خدایی پیدا شد و حاضر شد برای رضای خدا و مهر منم ب دلش افتاد، الان هم هیچی ندارم فقط با پول کارگری زندگی میکنم خودمم هم دیسک خفیف کمر دارم و رباط پای چپم هم مشکل داره، از جنابعالی خواستاره، و در منزل اجاره ای زندگی میکنم و برای مسکن ملی هم ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده و خدا شاهده پول یارانه ک می‌دهند هرماه یا پول دوا و دکتر خودم میشه یا بچه هام، خواهشا و عاجزانه از شما میخام یه فکری برای ما کنید الانم دوتا بچه دارم، لااقل بتونید منو مساعدت کنید تا بتونم شرمنده زن و بچه ام نشوم، دوست ندارم بچه هام سمت مواد مخدر برن، خودم یوقتایی پلاستیک جمع میکنم ب امام رضا، 

بخدا کمکم کنید  لااقل راننده یه یه شخصی بشم یا هر کاری صلاح میدونید ساکن یزدم. 

سلام من ازشما کمک مالی درخواست دارم شوهرم مریض وخودم همبخاطرارتروز زانو ودیسک کمر توان کارکردن ندارم دخترم یکساله عقد نمیتونم جهیزیه براش تهیه کنم ازشما تقاضای کمک دارم شرمنده دخترم نشم عاجزانه باتشکر091589287334

۲۴ تیر ۰۱ ، ۱۹:۱۶ رسولبخش بلوچی

سلام بنده فرزند شهید هستم از استان سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر دارای پنج فرزند خانمم بمدت پنچ سال هست تحت نظر دکتر هست بخاطر نداشتن هزینه نتوانستم ببرمش حالش خوب نیست روزی دوبار تشنج میکند بیکار هستم به بنیاد شهید نامه زدم کسی جواب نمیده میگن مابرای فرزند شهید بودجه نداریم قبلاً کارگری میکردم الان نمیتونم تراخدا کمکم کنید 

۲۳ تیر ۰۱ ، ۰۹:۰۹ شهنازاسدی
باعرض سلام واحترام محضر شما بزرگواران اینجانب شهناز اسدی با کد ملی ۳۲۵۵۹۱۳۱۱۱دارای سه فرزند خردسال میباشم وبعد از مرگ همسرم که مبتلا به سرطان خون بودن هزینه های خیلی زیادی برای مداوای همسرم متحمل شدیم ودر حال حاضر تنگدستی به شدت عذابمان میدهد و گرفتار مشکلات زیادی میباشیم عاجزانه تقاضای کمک و یاری از شما ...

سلام و خسته نباشید

 

به خدمت خیرین محترم و برادران دینی می رساند

 

لازم به توضیح است زندگی اینجانب رضاکنگری به مدت ده سال است که بهم پاشیده و همین جوری الافیم و خودم کارگر ساده  و درآمد خاصی ندارم و سه فرزند دارم که در بهزیستی نگهداری میشن و خودم مستاجرم و به مبلغ ‌‌پول پیش قسطی به مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ نیاز مبرم دارم تا منزل دیگه اجاره کنم الاف و سرگردان مانده ام‌ لذا خواهشمند است که بهم حمایت کنین‌ .

 

۰۹۱۴۳۹۲۵۱۶۴ شماره دردسترس

آدرس دقیق ، آذربایجان شرقی مرند روستای تازه کند

 

باتشکر

۲۷ خرداد ۰۱ ، ۰۷:۲۲ کیان سیستانی

سلام.جوان۳۱هستم متاهل.  می‌خوام ابزار آلات بخرم تا کار کابینت سازی مستقل راه اندازی کنم. الان بیش از ده سال شاگردم. نیاز به۷۰ میلیون وام دارم تا ابزار بخرم و خودم مستقل بشم و برادرانم رو سرکار ببرم. بر ضمانت فقط بابام هست که بازنشسته جهاد سازندگی هست.ولی چک کارمندی داره سفته هم می‌تونه بده. پول مفت نمی‌خوام.یک وام می‌خوام و خودم قسطامو میدم. از بیکاری نزدیک دوساله زنم رفته درخواست طلاق داده. بچه دارم زندگیم داره از هم میپاشه خواهشا کمکم کنید. به نیت امام رضا ع این نامه رو میفرستم. ۰۹۳۳۶۲۵۴۹۷۹

سلام خسته نباشید من نمیخوام مشگلاتمو اینجا بنویسم خواهشمندم کمکم کنیدبخاطر خدازن ۳۷ساله ام با دوتافرزند وشوهرم پاش شکسته نمیتونه کادکنه

۱۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۲:۰۲ نازنین ابراهمی

ابراهمی هستم افقانستانی متولد ایران ۲۹ سالمه مادر س فرزندم همسرم معتاده بچهام کوچیکن نظافت خونها میرفتم الان دستام خیلی درد میکنه در ماه یروز دوز پیشتر برم دستام تا صبح درد میکنه مستعجرم نیاز ب کمکم کسیرم ندارم ۰۹۲۲۵۳۳۱۷۱۲

سلام من مستاجرم بیکارم وفوق دیپلم هستم وجارومیزنم شهرداری کفاف نمیده دارای فرزندکوچیک حالا من دوماه مرغ برای خونه نخریدم چون خانممو بردم دکتر خودم کمابودم ۴ماه حالا سرپانمیتونم بمونم با این وضع سرکارمیرم ولی به کمک نیازدارم حداقل ماهی دوتومن متشکرم ازلطفتون ۰۹۳۹۳۳۰۸۹۸۰ و۵۰۴۷۰۶۱۰۴۴۹۷۶۶۶۶

سلام من مستاجرم بیکارم وفوق دیپلم هستم وجارومیزنم شهرداری کفاف نمیده دارای فرزندکوچیک حالا من دوماه مرغ برای خونه نخریدم چون خانممو بردم دکتر خودم کمابودم ۴ماه حالا سرپانمیتونم بمونم با این وضع سرکارمیرم ولی به کمک نیازدارم حداقل ماهی دوتومن متشکرم ازلطفتون

۰۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۱:۴۴ فاطمه ایکدر باصری

باسلام برای خرید مسکن هفتاد میلیون کم دارم و چک داده ام و اگر چک پاس نشود معامله فسخ میشود و هم خونه از دستم میرود و هم جریمه باید بدهم هر گونه کمک حتی وام هم راضی ام و شوهرم عضو بهزیستی هم هست موفق باشید.

سلام دختر۲۰ساله ایی هستم توی خانواده ی ۸نفره بااوضاع  مالی خیلی بدی زندگی میکنم کلرمون سوخته هزینه نداریم بخریم توروخدا تا توی این گرمای جنوب تلف نشدیم کمک کنید کلربخریم .6037701402899063بنام ثریااخلاصی .09017339068

سلام توراخدا کمکم کنید من متاهلم و بیکار یه مبلغ کم کمکم میخوام ۹۳۷۵۱۰۲۹۸۴ شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۹۳۸۱۶۹۷۲ بنام اقدامی درحد ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزارتومان توراخدا

سلام توراخدا کمکم کنید من متاهلم و بیکار یه مبلغ کم کمکم میخوام ۹۳۷۵۱۰۲۹۸۴

سلام نیاز ب کمک مالی دارم متاهل هستم  در حد 3 میلیون تومن  تورو خدا ممنون

کمک کنید تا من صاحب خانه شوم بعد از بیست سال مستعجری

سلام.من مردی 90 ساله هستم و تحت پوشش کمیته امداد و مستاجر هستم.تنها دارایی من یک قطعه زمین  میباشد که توسط خیرین به من داده شده.تقاضای من کمک مالی یا ساخت زمینم میباشد.

اجر کارتان با خداوند بزرگ 

09059446899

6037998179827380

سلام خدمت همه خواهر وبرادران عزیزم من مرد هستم ۳۶سالمه متاهل هستم یک دختر دارم چند وقت تصادف کردم ماشین زد بهم فرار کرد ازکار بیکار شدم افتادم توخونه به کسایی که اعتقاد دارید هزینه یک دونه نون ندارم بقران بچم باگریه می‌خوابه از گرسنگی پام بخاطر تصادف عفونت کرده ندارم هزینه کنم میتونید بیاد ببینید وضع مارو نه معتادم نه سیگاری مثل مرد کار می‌کردم این اتفاق افتاد همه چیزمون فروختیم تا خوب بشم متاسفانه دیگه بوجمون نرسید آدمی هستم با آبرومندی زندگی کردیم به کسی که قبولش دارید یک کلام دروغ ننوشتیم بخوام مدیون بشیم اگر داشتید هرچی درتوانتون بود منو زن بچمو نجات بدین بخدا دلمون پاک مطمعن باشید دعا میگیره دست بوس همتون هستیم این شماره کارتمه درتوانتون بود بهم این کمک کنید 
6063731120979514

 

سلام وقتتون بخیر من 3تا معلول دارم خودم کمردیسک دارم نمیتونم کار کنم یه پسر داشتم قبلش چاقو خرده چند ماه پیش اینم نمیتونه کار کنه دیگه دهنمون رو بالا باز کردیم تو را خدا کمکم کنید لااقل ماهانه 1 میلیون به این شماره کارت 6104337832127615  بزنید تا منم شرمنده بچها نشم بی نهایت سپاسگزارم 

شماره تماس: 09027726263

سلام.ببخشید بنده مستاجرام بادو دختر وزن ام. به صاحبخانه قبلی وفعلیوچند نفر دیگر بدهکارم.کاش 3یا5میلیون دستم برسد شرمنده بزرگواریتان09916183070****

۰۴ آذر ۰۰ ، ۱۲:۴۴ محمدحدادی

سلام ماخانواده 4نفره هستیم کارگرساده ام بادرامد پایین توخانه ای هستم ک حتی سرویس بهداشتیش اماده.نیست یارانه ام ندارم یه بچه ای شیرخشکی دارم.بخداقسم ماندم نمییدونم چیکارکنم توروخداکمک کنید 09038613959

سلام بنده 41 سالمه سه تا بچه دارم مستاجرم  بیکارم میرم میدان  می ایستم تا یه نفر منو ببره سر کار که آن هم کرونا کساد کرد صاحب خانه جوابم کرده رهن ندارم 8 تومن وام میخوام سفته تعهد محضری میدم قسطی بر میگردونم  لطفا کمکم کنید 09191815332

سلام من از رو پشتبون افتادم دستم شکسته وپاهام چهار تا از رگ هاش پاره شده شمارمم میدم میتونید بیایید تحقیق کنید ۲۰۰ملیون خرجشه تروقران کمک کنید09919807625

سلام نمیدونم پیامم و دریافت کردید یا نه  بخاطر 8 میلیون زندگی سه تا بچه خودم خانمم داره میپاشه به صاحب ازمان اسم این موسسه قسطی برمیگردونم سه تا بچه خانمم قلبش بیمار دارو مصرف میکنه مستاجر خودمم کارگر میدان کمکم کنید آدمی نیستم جواب مردانگی با نامردی بدم تا ریال آخرش و قسطی بر میگردونم به جان بچهام ایمیل ندارم تبلت دخترم هستش درساشو باهاش انجام میدهد شما میزاری 09191815332

سلام خسته نباشید به من کمک می کنی 

5000000میلیون تومان تورو خدا کمکم کنید تورو خدا 

5894/6315/7221/7404

کمکم کنید

سلام من لیلا خیلی ب پول نیاز دارم کمکم کنید و براتون صلوات میفرستم

۰۱ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۵۵ ابراهیم رفیعی نیا

بنام خداوند بزرک من یک فرد کارگر هستم ۵۹ساله با یک خانواده ۴ نفره وبه علت ناتوانی دخترم از ادامه تحصیل اجز و ناراحتیم وقته به علت شکستگی مچ پا توانایی کار ندارم و پایم خوب نشده و هزینه ای ندارم برای درمان پای خود انجام بدهم لطفا در توان شما خیرین وبزرگواران مارا یاری کنید ۶۰۳۷۹۹۷۵۱۴۶۳۱۷۲۱ابراهیم رفیعی

سلام بنده یک خانواده چهار نفره دارم که به علت کرنا بیکار شدم و الان روی ماشین یکی از دوستان کار میکنم الان مشکلی برام پیش اومده که باید تا شب یک میلیون تومان تهیه کنم وگرنه باید ماشین را پس بدهم واز نان خوردن میفتم نیاز به مساعدت دوستان دارم

سلام 

لطفا به یک خانواده باآبرو و نیازمند جهت تهیه گوشی برای تحصیل فرزندشان کمک  کنید،من از شما بانیان این موسسه خیریه  و خیرین عزیز تقاضا دارم درحدوسع تان به این خانواده کمک کنید، 

شماره کارت سرپرست خانواده رو براتون ارسال کردم

۶۱۰۴۳۳۷۳۵۷۷۴۴۹۶۸

بنام حسین محمدی مجدد 

اجرتان با امام زمان (عج)

۱۸ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۰ هاجر حسن علیزاده

بنام خدا 

باسلام و احترام...

مایک خانواده ۴نفره هستیم که به خاطر شغل و درآمد کم و درحدبخور و نمیرهمسرم وبدهکاری و اجاره نشینی با مشکلات شدید مالی و بدهی در مضیقه هستیم و شرمنده بچه‌ها مون هستیم شما رو قسم میدم به حرمت نام  ابا صالح (عج) دست یاری خدا باشید وبه هر میزان که قادر هستید به ما کمک کنید تا عمر داریم من و بچه ها م دعاگوی تان هستیم 

شماره کارت بانک سپه بنام هاعلیزاده 

۵۸۹۲۱۰۱۱۸۸۶۵۵۳۲۴

باسلام ۳۰میلیون بدهکارم بهردری زدم میتونم قسط بدم اماکمکم نک

ردن نزاریدزندان برم۰۹۳۹۲۴۹۴۴۱۲ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی