موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

امور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان

موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

امور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان

موسسه خیریه اباصالح(عج) شهرستان میبد یزد

موضوع و زمینه ی فعالیت موسسه ور خیریه جهیزیه درمان تحصیل و مسکن آموزش نیازمندان. شما هم می تونید به رفع نیاز و توانمند سازی بخش کوچکی از جامعه مان سهیم باشید. اعمالِ نیک، هرچند کوچک، در پهنه ی کائنات گم نخواهد شد. اگر هم گپ و صحبتی داشتید می تونید با این شماره تماس بگیرید. ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳
نکته قابل توجه خیّرین گرامی اینکه اولویت اولیه ی مصرف وجوه اهدایی شما، در محله شهیدیه شهرستان میبد می باشد و مصرف احتمالی وجوه حاصله از خیّرین در محلات دیگر، منوط به اجازه و تصویب هیئت مدیره می باشد. سعیکم مقبول

۳۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ق.ظ

اولین همنشینی و همفکری موسسه خیریه در سال 1393 + عکس

جلسه هیئت مدیره موسسه خیریه اباصالح (عج) اموروز عصر انجام شد. در این جلسه که آیاتی از کلام وحی نیز قرائت شد موارد زیر به تصویب رسید:


1) این پیشنهاد که زمین به خیر اعاده شود رای نیاورد و مقرر شد یک هیات امناء مجزا با حضور حاج رضا شیخی و اعضاء موسسه خیریه برای پیگیری ساخت تشکیل شود.

2) مقرر شد موارد در خواست کمک از موسسه خیریه تا جلسه بعد منتظرجواب باشند تا در جلسه هیئت مدیره مطرح و تصمیم گیری شود(موارد تلفنی و تعجیلی اقدام نشود).

3) کمک علی الحساب ماهیانه به خانواده یک معلول ذهنی تصویب گردید که به واسطه آقای محمدحسین کارگر(حسینیه شهدا) مبلغ به نامبرده رسانده شود.

4)یک مورد مساعدت جهت برگزاری جشن ازدواج یک زوج جوان مصوب و همین امشب صحبت مقدماتی با خانواده مربوطه انجام شد.

5) قرار شد در یک فرصت مقتضی اعضاء تیم مذاکره کننده با خیر محترم حاج محمد کارگر (کارخانه صدف) ملاقات و تمام یا بخش قابل توجهی از هزینه ساخت زمین اهدایی خانواده مرحوم حاج عزیزالله پدر شهید محمدحسن(عباس) کارگر رحمه الله علیهما از ایشان در یافت شود.

6) مقرر شد به محض شروع عملیات ساخت و ساز - طبق صحبت حضوری با آیه الله اعرافی، امام جمعه محترم شهرستان- از معظم له نیز مبلغی تبرکا دریافت شود.

7) در خصوص هزینه عمل جراحی یکی از سادات محترم قرار شد با دفتر امام جمعه محترم شهرستان هماهنگ شود و ضمنا آقای دکتر اعرافی نیز با بیمارستان مربوط در خصوص ملاحظات مالی صحبت کنند.

8) صحبت با خیرین خارج از محل و شهرستان و استان نیز از مصوبات قابل پیگیری جلسه بود.

در پایان نیز آقای دکتر اعرافی (رئیس هیئت مدیره) به هر یک حاضرین مبلغ 10هزار تومان عیدی دادند.





ادامه عکس ها در ادامه مطلب.....!!




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۴
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ

السلام علیک یا فاطمه ایتها المظلومه الشهیده ...

گزیده سخنان حضرت فاطمه زهرا (س)

1ـ نـرمخـویـى در مقـابل دیگـران و احتـرام به زنـان

پیامبـراکـرم (ص) فـرمـوده است: بهترین شما نرمخـوترین شما به اطرافیان و بزرگوارترین شما به زنان است. (مسند فاطمه الزهراء (س) ، ص 221)

2ـ على (ع) رهبر و پیشوا

پیامبر اکرم (ص) فرمود:

هر که من سرپرست اویم، پس على سرپرست اوست و هر که را من رهبر اویم ، پس على رهبر اوست. ( بهجه ، ج 1، ص 285. )

3ـ على (ع) بهترین داور

گروهى از فرشتگان درباره ی چیزى با یکدیگر مشاجره نمودند، حاکم و داورى را از بنى آدم تقاضا کردند، خداوند متعال به آنها وحى فرمود که خـودتان انتخاب کنید و آنان على ابن ابیطالب را برگزیدند. ( بهجه ، ج 1، ص 306 )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۲
A.D.SH

اگر روز تعطیلی مثل همین امروز خواستیم مسافرت بریم یا سیزده به در یا صدقه دیروز را که اول ماه جمادی الثانی (ماه شهادت زهرای اطهر سلام الله علیها)کنار بگذاریم، خیلی راحت سمت چپ همین وبلاگ وارد سامانه موسسه خیریه اباصالح(عج) می شویم و   بسم الله !

1) اول اسم خودتان را وارد کنید.میتوانید یک اسم دلخواه برای خودتان انتخاب کنید

2) دوم مورد پرداخت دلخواه را بنویسید مثلا : صدقه اول ماه یا هر جمله ای که دلتان می خواهد

3) سوم روی کلمه پرداخت کلیک کنید

4) چهارم مشخصات خواسته شده را هر طور دلتان می خواهد پر کنید(برای کسانی که می خواهند ناشناس کمک خیر کنند).

5) پنجم با هر کارت بانکی عضو شتاب که دارید موارد را پر کنید و تایید را بزنید

6) ششم اجرکم علی الله. قبول باشد

بقیه شماره حساب ها و شماره کارت ها هم ببینید(اگر بخواهید می توانید کارت به کارت کنید):


ردیف بانک

شماره حساب

شماره کارت مجازی

۱

ملی

۰۱۰۶۸۲۲۰۳۶۰۰۲

۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۳۹ 

۲

صادرات

۰۱۰۲۹۲۷۲۶۰۰۰۴

۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۴۶۵۲۶ 

۳

تجارت

۲۰۶۱۰۵۲۴۶۴

6273539991665517

4

کشاورزی

۶۷۰۵۳۱۵۹۵

****

۵

صندوق حضرت ولی عصر(عج  ۰۳۵۲۷۷۳۳۵۲۵

۳۸۸

****

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۱
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ق.ظ

روز طبیت یا همان سیزده به در خودمان....

     اسلام قدیمی ترین حامی طبیعت


طبیعت با عناصر گونه گونه، زیبا و دلربایش در نگاه اهالى زمین که هماره چشمى به آسمان و گوشى به نجواى رازناک این عناصر داشته‏اند مایه آرامش، نشاط، شادمانى و زمینه‏ساز ترقى، پیشرفت و ثروت بوده است.  در این میان، توجه به نگاه عرشى رسول خدابه این عناصرِ مخلوقِ خداىِ زیبایى آفرین، بى‏گمان براى ما بسى شیرین، درس‏آموز و رازگشا خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۱
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

12فروردین58 چه خبربود؟

12فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.



12 فروردین

در 12فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

در این روز ملت ایران با رای 2/98 درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد. به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت. 

پس از آنکه قرنها تئوری جدایی دین از سیاست و نظامهای حکومتی لائیک بردنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی امری خصوصی در زندگی مردم تعبیر می شد، در 12فرودین سال 58 نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند. 

جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.

امام خمینی به شکرانه این پیروزی درخشان در پیام خود فرمودند: ... من به دنیا اعلام می کنم که در تاریخ ایران چنین رفراندومی سابقه ندارد که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوقها هجوم آورده و رای مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه به زباله دان تاریخ دفن کنند...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۰
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ

خدا کند کار به جای (ناخش) نکشد...!

موسسه خیریه اباصالح(عج) در سال 1388 برای سامان دهی امور خیریه و جمع آوری و متمرکز کردن کمک های مردمی آغاز به کار کرد شروع آن ازشهیدیه یا همان شورک خودمان بود. اوایل خیلی سر و صدا کرد و یک خانواده شهید هم مقدار قابل توجهی زمین داد که موسسه و خیریه و درمانگاه و ...بالاخره هرچی کار خیر تو دنیا هست ما تو محل انجام بدیم....تا اینجا مشکلی نیست.

   ظاهر قضیه این بود اون وقت ها این زمین 70 میلیون تومان قیمت گذاری شد و بچه های موسسه خیریه منتظر بودند 30 میلیون تومن دیگه هم از طرف خانواده خیر داده بشه و جمعا 100 تومن و کار را شروع کنند.

   از آونجا که این جماعت (یعنی بر و بچه های خیریه) خیلی نظر بلند بودن می خواستندساختمانی بسازند که حد اقل تا 50 سال آینده خلق الله خیالشان راحت باشد و این کار و ده ها ,عامل دیگر سبب شد تا کار نقشه جامع در 5 طبقه پس از 2-3 سال آماده شود . البته تا اینجا هم مشکلی نیست.

    ای برادر ...کار رسید به اونجا که فقط زیر ساخت این مجموعه چیزی حدود 150 میلیون تومان میلگرد و سیمان و.... میخواست و این موسسه مشکلات خاص خودش را دارد که گفتنی نیست یعنی نوشتنی نیست !!

حالا منتظریم یک پول حلال از یک شیر پاک خورده ای برسد و ما هم علاو بر آستین ها، پاچه را هم بالا بزنیم و ....یا علی .

    ناگفته نماند صاحبان اصلی زمین تا حدی از طول کشیدن این قضیه اوقاتشان تلخ است و بوی این می آید که زمین را موسسه خیریه پس بگیرند که نه برای ما خوب است و نه برای آنها ...دعا کنید به خیر بگذرد.انشاءالله تعالی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۹
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

بریم یا برگردیم ؟!

انتخاب با من و شما .....!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۸
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

سال نو 1393 مبارک ...

   انشاءالله امسال سال تبریک به آقا ومولایمان امام زمان عجل الله تعالی

فرجه الشریف باشد و ما هم همراه و خادم او....یا مقلب القلوب والابصار ...

 



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۸
A.D.SH

سال نو مبارک ...

   شماره حساب های زیر متعلق به موسسه خیریه اباصالح(عج) است . اگر خواستید دل بچه های بی سرپرست یا خانواده هایی که در حسرت چیزهایی هستند که برای شما خیلی عادی و پیش پا افتاده است، کمکی یا هدیه ای بفرستید بسم الله...

اگر هم مصرف ویژه و خاصی مورد نظرتان است می توانید با شماره موسسه خیریه اباصالح(عح) تماس بگیرید(09388747393) و بفرمایید که مبلغ اهدایی چطوری مصرف بشود. جمله آخر این که پاداش این نیت خیر شما را کسی دیگر خواهد داد. انشاءالله ...

 



ردیف بانک

شماره حساب

شماره کارت مجازی

۱

ملی

۰۱۰۶۸۲۲۰۳۶۰۰۲

۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۳۹ 

۲

صادرات

۰۱۰۲۹۲۷۲۶۰۰۰۴

۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۴۶۵۲۶ 

۳

تجارت

۲۰۶۱۰۵۲۴۶۴

6273539991665517

4

کشاورزی

۶۷۰۵۳۱۵۹۵

****

۵

صندوق حضرت ولی عصر(عج  ۰۳۵۲۷۷۳۳۵۲۵

۳۸۸

****

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۷
A.D.SH
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

کار خیر فقط پولی نیست !!

  اگر سری به خیابان حضرت ولی عصر(عج) جنب مسجد قمر بنی هاشم (ع)بزنید می بینید که خیلی ساده تر از آن چیزی که فکرش هم می کنیم می شود کار خیر کرد. فقط یک نیت و یک بسم الله...
 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۵۶
A.D.SH